Všechny bleskovky

neděle 15. července 2012

Mistrák - z plného tréninku malá zkouška výkonnosti

Měsíc a půl před svým prvním startem na Paralympiádě v Londýně, jsem si z plné přípravy "odskočil" na Mistrovství republiky v silniční cyklistice. Tak jako vloni bylo hostitelem malebné moravské město Hustopeče a jeho okolí. Pořadatelé učinili zajímavý pokus a všichni "stojící" cyklisté jsme byli hodnoceni dohromady bez rozdílu kategorií. Sobotní silniční závod s hromadným startem jsem absolvoval s mírnou obavou. Určitě jsem se chtěl vyhnout loňskému pádu v jedné ze zatáček skoro kritérijního městského okruhu. Nakonec jsem si pěkně zazávodil a po spurtu o druhý flek skončil nakonec třetí. Nedělní časovka u Kraví hory mě prověřila ve všech směrech. Vyzkoušel jsem nový zapůjčený speciál během náročného stoupání, technického sjezdu, ale i v zatáčkách. Velmi dobrý pocit - druhé místo opět bez rozdílu handicapu!

Žádné komentáře:

Okomentovat