Všechny bleskovky

úterý 24. května 2011

Michal Stark - Úspěšný víkend v Corréze

foto Jarka Krakovičová-ČATHS
Paralympijský cyklista Michal Stark získal o tomto víkendu další významný úspěch. Podařilo se mu poprvé v jeho kariéře zvítězit v silničním závodě ve francouzském Corréze. Tento okruh se pyšní jedním z nejnáročnějších stoupání mezi podniky ze série Evropských a Světových pohárů. Michal k výsledku podotkl: „Již po prvním kole se od pelotonu oddělila skupina pěti závodníků a já jsem byl rád, že jsem odolal ataku nejlepších světových vrchařů z Francie. Protože podle nového principu UCI startujeme v hromadných závodech spolu 3 kategorie, jezdí s námi, tzv. jednonožci i dvounozí cyklisté. Díky tomu jsem mohl využít i výborného výkonu Tomáše Kvasničky, který pomáhal držet vysoké tempo. V samotném konci závodu jsem si musel poradit sám, protože jsme zůstali pouze tři závodníci mé kategorie. Během mírného stoupání do cílového města jsem dokázal odolat nástupu Bahiera i Lamberta a vyhrát ve spurtu!“

Další den nastoupil Michal na časovku jednotlivců, opět na velmi náročné trati s nepříjemným převýšením. Podařilo se mu navázat na sobotní výsledek a o pouhých 16 sekund zaostal na 3.místě za vítězem Stéphanem Bahierem. „Jsem rád, že vyšel první důležitý start letošní silniční sezóny. Je vidět, že jdeme spolu s trenérem Zapletalem správnou cestou. V neposlední řadě mě těší, že se daří celému reprezentačnímu týmu“, dodal Stark.

Závodní kolotoč, ale pokračuje a za týden už čeká Michala další díl ze seriálu závodů Evropského poháru v italské Piacenze.

foto Jarka Krakovičová-ČATHS

Žádné komentáře:

Okomentovat