Všechny bleskovky

neděle 29. července 2012

Křivoklátské okruhy

Je tomu pár týdnů, co jsem byl na slavnostním otevření tzv.Křivoklátských okruhů. Projekt duchovního otce Josefa Přiba (Progress Cycle)a Klubu pražských cyklistů si dal za úkol vyznačit trasy cyklisticky zajímavých regionů Středočeského kraje. Prvním je Křivoklát a jeho krásné široké okolí. Všech osm okruhů má start i cíl v Hostivici u ZŠ, nebo u sídla firmy Progress Cycle (Hostivice-Palouky). Já se o této aktivitě zmiňuji teprve nyní, neb jsem si konečně projel všechny trasy a musím konstatovat, že taková osmička, dlouhá 90km (převýšení 1245km) dá zabrat i špičkovým cyklistům. Já jsem tuto trasu absolvoval pro zajímavost v tréninkovém tempu za 3hodiny a 20minut... Trasy všech KO jsou perfektně značené nepřehlédnutelnými značkami a především jsou vedené po relativně bezpečných úsecích silnic. Podle mě vhodné pro veškeré cyklisty-silničáře, počínaje rodinami s dětmi až po závodníky. Na tratích jsou totiž pro závodění chtivé borce označené úseky, na kterých si může poměřit svůj čas s ostatními.

Žádné komentáře:

Okomentovat