Všechny bleskovky

úterý 14. února 2012

Dráhové MS v L.A. první krok k Londýnu

Foto ČATHS - Soňa Ježková
Michal Stark se vrátil z Mistrovství světa v dráhové cyklistice. Jak se dalo předpokládat, nenastal zázrak a Michal ještě zdaleka není ve špičkové formě. Podzimní pauza způsobená již známou nehodou při které Michala srazil nepozorný řidič, znamenala nejdelší tréninkové manko v jeho kariéře! I když se Michal více než dva měsíce už naplno připravoval, vše se dohnat nepodařilo. Přesto především jeho 7.místo ve stíhacím závodě, v nejlepším čase sezóny je solidním výsledkem. Mimo jiné znamená i tzv. nominovatelné umístění do osmého místa v první polovině výsledkové listiny. Vysloveně nepovedeným byl Michalův start v jeho slabší dráhové disciplíně, pevném kilometru. Z 11.místa byl Michal po závodě velmi rozladěný. Michala po závodech uklidňoval trenér Viktor Zapletal s tím, že je potřeba být trpělivý a brát šampionát jako cestu k hlavnímu vrcholu sezóny - Paralympiádě v Londýně.
Michal k mistrovství sám uvádí: "Před světovým šampionátem jsem si dal svůj osobní cíl - dostat se do nejlepší čtyřky ve stíhačce. K tomuto umístění mi pár sekund chybělo. S časy, které jsem zajížděl před úrazem bych měl jistý bronz. Je pravda, že se v L.A. sešlo několik aspektů, které se na mém výkonu podepsaly. Kromě zásadní věci, tréninkového deficitu, jsem udělal několik technických změn na kole, které si ještě nesedly. S losangelskou dráhou jsem se nemohl porovnat a měl jsem během závodů pocity jako začátečník - můj "pověstný start", na kterém jsme hodně zapracovali byl opět ten tam a navíc jsem se nemohl srovnat na černé lajně. Přičemž je urovnaná jízda mojí předností. Paradoxně co vycházelo na motolské 150, tak na 250 vůbec nešlo...Pevně věřím, že mi poznatky z těchto závodů pomůžou do další přípravy!"
Foto ČATHS - Soňa Ježková
Foto ČATHS - Soňa Ježková

Žádné komentáře:

Okomentovat