Všechny bleskovky

pondělí 16. května 2011

Časovka Velká Dobrá - test před seriálem závodů EP a SP

O tomto víkendu jsem si vyzkoušel jak jsem na tom nejenom s časovkářskými parametry. Přípravu jsme během posledních dvou týdnů směřovali právě k nadcházejícím závodům Evropského a především Světového poháru, které otevíráme závodem ve francouzském Corréze 21.května!
Náročná časovka ve Velké Dobré se nám k finálnímu testu hodila náramně. Nová trať, která se jezdí poslední léta přes Žilinu mi vyhovuje méně než klasická trasa na Nové Strašecí, ale o to lépe. Na 32 kilometrech jsem se v neděli musel vydat ze všech sil. Záměr byl jasný, pokořit v každém případě loňský čas a pokusit se ohrozit i nejlepší výkon. Počasí tomuto záměru vůbec nepřálo - chladno a před mým startem se spustil i déšť.
Ještě před otáčkou mě předjeli výborní časovkáři Jirka Sekera a Igor Kubín...domníval jsem se, že je zle a připadalo mi v tu chvíli, že stojím na místě...Nakonec jsem závod dokončil s průměrnou rychlostí 37,61km/hod v novém osobním rekordu na této trati! Časovka jak má být - do bezvědomí.
Uvidíme jestli mi podobný výkon bude ve Francii stačit alespoň do 6.fleku...
Michal Stark


Z doprovodného vozidla fotil Pavel Zach


                                       

Žádné komentáře:

Okomentovat