Všechny bleskovky

čtvrtek 28. dubna 2011

Giant liga, aneb seriál kritérijních závodů v Plzni Na Lopatárně po každé jinak...

Na prvním závodu před týdnem na startu skoro 130 závodníků, jelo se docela rychle a bez problémů. Ne, že bych spurtoval na prémie, ale relativně bez vážných potíží jsem byl schopen objet závod v balíku. Honičku jsem měl pouze párkrát na protilehlé rovince, kdy se hodně zrychluje a peleton se natáhne do hada.

Včerejší druhý díl proběhl v naprosto odlišném duchu. Cyklistů o cosi méně, ale atmosféra od prvních metrů nervózní jako by se jelo mistrovství světa. Stále na brzdách a byla jen otázka času, kdy se něco stane. Ani né v polovině závodu za cílovou páskou si někdo "líznul" (tzn. otřel se svým předním kolem o zadní kolo jezdce před sebou) a už se lítalo. Já jsem byl bohužel také účastníkem. V první fázi jsem měl ještě prostor do nikoho nenarazit a vjel jsem na trávu na mez. V tu chvíli na mě přilétl někdo další a doslova mě přilehnul. Následky - naražený levý loket (oteklý ho mám ještě dnes) a ohnutá patka u šaltru. Naštěstí byli blízko pádu trenér a masér Dukly. Krtek mě postavil na nohu a Bochník trochu narovnal šaltr. Počkal jsem si na balík, ale od té doby už bylo pro mě po závodě. Ruka bolela a šaltr moc nefungoval. A ještě ke všemu nikdo z Dukly na bedně...to byl zase den.

Michal Stark 

                                      
1.závod v balíku...
                                      
                                          
2.závod na trávě - ta noha vedle Franty Raboně úplně vpravo by měla být moje...
                                      

Žádné komentáře:

Okomentovat