Všechny bleskovky

pondělí 7. května 2012

Europe Tour Vrátná, aneb nenechat si znechutit cyklistiku...

O víkendu jsem otestoval aktuální formu na prvním podniku Europe Tour ve slovenské Vrátné. Věděl jsem dopředu, že do špičkové formy mám ještě kus cesty. Nejlepší přípravou jsou samozřejmě závody a na první letošní porovnání výkonnosti s paralympijskými soupeři jsem se těšil. Utkal jsem se opět se soupeři kategorii C1,C2 a C3, jinými slovy, většinou s dvounohými soupeři...Bohužel už musím brát jako realitu, že i v mé kategorii C2 je tzv. dvounožců více než je zdrávo. S tím nic neudělám a je to na odborném posouzení mezinárodních klasifikačních lékařů UCI. Nemá valného smyslu popisovat peripetie sobotního silničního závodu, nebo nedělní časovky. Překvapí mě jen znovu a znovu co je někdo ochoten učinit pro úspěch. Dovolím si proto jen pro informaci ocitovat z pravidel cyklistiky pro závody na silnici ČSC (Český svaz cyklistiky), které musí korespondovat s regulemi UCI (Mezinárodní cyklistická unie): S0337. S výjimkou časovek, všechna vozidla pohybující se v konvoji závodu jsou omezena maximální výškou 1,60 m., S0352. Závodníci se nesmějí vzájemně tlačit nebo odstrkovat (ani od doprovodných vozidel) a zásadně nesmějí vozidla používat jako vodičů., S0413. Žádné vozidlo nesmí předjíždět závodníky posledních 10 km před cílem závodu., S0624. Doprovodný vůz musí dodržovat vzdálenost nejméně 10 m za závodníkem, nikdy ho nesmí předjet ani dojet na jeho úroveň. A jak jsem nakonec skončil? 3.místo ve spurtu na silnici, 2.v časovce a celkově v hodnocení do seriálu Europe Tour také na 2.pozici.

Žádné komentáře:

Okomentovat