Všechny bleskovky

čtvrtek 12. dubna 2012

Beseda v ZŠ Hřebeč

Včera jsem si byl popovídat s žáky 1.a 2.tříd v Masarykově jubilejní základní škole Hřebeč.Musím se přiznat, že jsem očekával malou venkovskou školu s menším počtem žáků.Hned před budovou školy jsem byl překvapený.Velká zrekonstruovaná devítiletka s hrdým názvem a skoro se 180 žáky!Byl jsem připravený na "souboj" s pozorností nejmenších školáků, ale opak byl pravda.Byli pozorní a především nesmírně zvídaví.Skoro dvě hodiny jsem víceméně odpovídal na všetečné otázky prvňáků, druháků a také učitelského sboru.

Škola je známá tím, že má dobré zkušenosti a podmínky pro integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – je bezbariérová a zaměstnává asistenty pedagoga. www.skolahrebec.cz

Potěšil mě i fakt, že většina dětí sportuje a jezdí na kole.Samozřejmě jsem neodolal a pozval je na neděli 15.4., kdy se koná amatérská primavera na silnici - První šlápnutí a to přímo v jejích obci Hřebči!Kdo by neodolal pozvat si fanoušky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat