Všechny bleskovky

úterý 20. prosince 2011

Michalův návrat „ve smutném čase“ - po nehodě až k titulu mistra republiky

Po srpnové nehodě, kdy byl během tréninku sražen nepozorným řidičem, hlásí Michal Stark velmi hlasitý návrat!
Samotné srůstání a léčení trvalo Michalovi docela krátce. Náročnější byl samotný tréninkový, resp. závodní návrat. Michal ze začátku doslova objížděl obec, ve které bydlí a rychlejší byla i místní paní pošťačka na kole…
Poté co Michal nabral alespoň základní sílu, začal docházet na pravidelné dráhové tréninky na Motolskou dráhu. S trenérem Viktorem Zapletalem se Michal dohodl na postupné přípravě, která by se neměla zbytečně uspěchat.
Michal Stark se posléze zúčastnil prvních tří kol Českého poháru na dráze. Ve společném hodnocení spolu s „dvounožci“ kategorie C3 vždy zvítězil ve stíhacím závodě na 3km.
Skutečným výkonnostním návratem lze však hodnotit až výkony z víkendového Mistrovství České republiky. Potěšil už Michalův čas na pevný kilometr, který je na úrovni jeho nejlepších časů z motolské dráhy. Světové parametry měl určitě předvedený výkon při stíhacím závodě na 3km. Zcela zasloužený titul mistra republiky a příslib do finálové přípravy na únorové Mistrovství světa v Los Angeles!

Nakonec  Michalova slova k neděli: „Mířil jsem autem na republikový mistrák do Motola. A najednou jako by se zastavil čas. Z rádia jsem se dozvěděl, že zemřel prezident Havel. Přemítal jsem jestli v tu chvíli má smysl závodit...Vzpomínám na naše poslední krátké osobní setkání. Ještě za jeho oficiálního prezidentování nás paralympioniky přijal na hradě před odletem na Paralympiádu do Atlanty. Byl jsem mu představen jako jedna z hlavních medailových nadějí. Řekl mi: "Jestli tam Michale vyhrajete zlatou medaili, tak to potom v nějaké hospůdce oslavíme." Bohužel se mi to pane Havle nepodařilo. Zkusím to kvůli vám napravit v Londýně...“



Žádné komentáře:

Okomentovat